Nieśmiertelne Gry Szukaj
Nieśmiertelne Gry
12.05.2020
ziemek8
Kampania Airline Tycoon - The Evolution
11.05.2020
ziemek8
Kampania Airline Tycoon - First Class
10.05.2020
ziemek8
Kampania Airline Tycoon
04.02.2019
gt88
[Solucje] Wojna w Troi
24.01.2019
gt88
[Solucje] Wojna Peloponeska

Wybierz artykuły tylko danej gry:

Zeus Pan Olimpu Cesarz: Narodziny Państwa Środka Anno 1602 Knights and Merchants Twierdza Original War Gorky 17 Re-Volt Airline Tycoon
artykuł gry Airline Tycoon opublikowano 12.05.2020
autor: ziemek8 | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 156 | komentarze: 0
Kampania Airline Tycoon - The Evolution
1. Z powrotem - Back again
Celem pierwszej misji kampanii The Evolution jest 15 milionów $ na koncie. Nie ma żadnych reguł. Można sprzedać samoloty, sprzedać wszystkie akcje, a nawet wziąć pożyczkę w banku. Wystarczy wykonywać zlecenia Last Minute i Air Travel, ew. Cargo. Lepiej zrezygnować z realizowania połączeń między miastami (ang. routes) - konkretne zyski przychodzą zbyt późno, rywale dosyć szybko są w stanie dorobić się 15 mln $.

2. Cało i zdrowo - Safe and sound
Celem tej misji jest posiadanie 5 samolotów w stanie technicznych co najmniej 90% i w pełni wyposażonych. To znaczy, że nie tylko wnętrze samolotu powinno być na 3 gwiazdki, ale także podwozie, kokpit, itd. Do osiągnięcia tego celu będą potrzebne spore sumy pieniędzy. Kupienie (ew. naprawa) oraz wyposażenie na 3 gwiazdki w każdej kategorii pojedynczego samolotu to kwota rzędu kilkudziesięciu milionów $. Warto zainwestować w wykupywanie praw do realizowania połączeń między miastami (and. routes).
« zobacz więcej »
artykuł gry Airline Tycoon opublikowano 11.05.2020
autor: ziemek8 | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 201 | komentarze: 1
Kampania Airline Tycoon - First Class
1. Prawie bankrut - Almost bankrupt
Celem tej misji jest spłacenie 10 000 000 $ pożyczki w banku. Dokładnie i tylko to - można sprzedać samoloty i wszystkie akcje w banku. Jest to krótka misja - więc najlepiej korzystać ze zleceń Last Minute i Air Travel (wykupywanie praw do połączeń między miastami w tej misji jest nieopłacalne - przynosi zyski po dłuższym czasie i większych inwestycjach).

2. Latające skrzynie - Flying crates
Misja wprowadzająca "Cargo", czyli transport towarów. Celem jest przetransportowanie 1000 ton towarów (cargo). Najlepiej jest brać zlecenia transportu towarów na jak najkrótszych trasach. Jeżeli przy okazji uda się odłożyć trochę gotówki - dobrze jest kupić jakiś tani samolot, zawsze trochę przyspieszy transportowanie skrzyń.
« zobacz więcej »
artykuł gry Airline Tycoon opublikowano 10.05.2020
autor: ziemek8 | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 187 | komentarze: 1
Kampania Airline Tycoon
1. Nowa praca - A new job
Pierwsza, bardzo prosta misja - należy wykonać 10 lotów (zleceń). Najlepiej wybierać zlecenia z Last Minute - jak najkrótsze, wtedy misję można zakończyć już w 2-3 dni.

2. No to lecimy - Here we go
Celem jest przetransportowanie 10 000 pasażerów. Podobnie jak w poprzedniej misji, najlepiej brać zlecenia z Last Minute - jak najkrótsze, ale z jak największą liczbą pasażerów. Jeden z samolotów, który jest dostępny od początku rozgrywki, jest w stanie przetransportować loty (zlecenia z Last Minute / Air Travel) ze 180 pasażerami.
« zobacz więcej »
solucja gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 04.02.2019
autor: gt88 | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 3588 | komentarze: 2
[Solucje] Wojna w Troi
Proszę bardzo tak jak obiecałem!
Wyjątkowo trudna misja składająca się z sześciu epizodów, w której prowadzimy Greków z Aulidy na podbój Troi, by uwolnić Helenę – najpiękniejszą ponoć kobietę na świecie.
Przyjaźni bogowie w tej misji: Zeus, Posejdon, Hermes, Atena, Hefajstos, Hades
Nieprzyjaźni bogowie w tej misji: Apollo, Artemida, Ares, Afrodyta

Epizod I - Przysięga (Aulida)
Cele:
  • Produkcja na rok 64 snopki pszenicy
  • Produkcja na rok 16 amfor wina
  • 1000 ludzi zamieszkujących Kamienica
  • Skarbiec - 5000

« zobacz więcej »
solucja gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 24.01.2019
autor: gt88 | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 3272 | komentarze: 3
[Solucje] Wojna Peloponeska
No więc w końcu udało mi się dokończyć. Wybaczcie opóźnienie ale praca, dzieci... sami rozumiecie.
Mam nadzieje, że moja solucja Wam się spodoba oraz przede wszystkim będzie pomocna. W razie pytań pozostaje do dyspozycji.
Dość trudna misja składająca się z pięciu epizodów, w której rozbudujemy Spartę i poprowadzimy ją od zwycięstwa do zwycięstwa.
Przyjaźni bogowie w tej misji: Apollo, Artemida, Ares, Hefajstos
Nieprzyjaźni bogowie w tej misji: Zeus, Posejdon, Hermes, Atena, Dionizos
« zobacz więcej »
solucja gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 08.01.2019
autor: ziemek8 | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 4175 | komentarze: 3
[Solucje] Rozkwit Aten
Epizod I - Trudne początki (Ateny)
  • 12 miotków runa dla kolonii
  • 12 koszy ryb dla kolonii
  • 500 ludzi zamieszkujących domy


Ten epizod jest trudny głównie od strony ekonomicznej. Produkować możemy tylko ser. Inne towary trzeba importować. Nie możemy zbierać podatków, dlatego warto ustawić podatki na "Brak" a płace na "Niskie". Mieszkańcy przeciwko takiemu ustawieniu nie będą się buntować.
Polecam jak najszybciej przejść ten epizod, ponieważ stabilność ekonomiczną bardzo trudno tutaj uzyskać.
« zobacz więcej »
artykuł gry Gorky 17 opublikowano 08.10.2017
autor: Rybku | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 4012 | komentarze: 3
Wściekłość, Szczęście i Kontratak
Bardzo ciekawy temat. Staczając potyczki z kolejnymi monstrami, zdarzy nam się spotkać napisy "wściekłość", "kontratak" oraz "szczęście". Wszystkie te trzy przypadki postaram się tu szczegółowo omówić na przykładzie Meduzy. Tabelkę z jej początkowymi statystykami widzimy poniżej.


SZCZĘŚCIE
Ten napis będziemy widywać najczęściej ze wszystkich trzech. Pojawia się on nad głową naszej postaci przy atakowaniu przeciwnika. Mając szczęście, postać zadaje +20% dodatkowych obrażeń i nie ma możliwości na spudłowanie. Zamrożony przeciwnik dostanie zaś dodatkowe +80% obrażeń. Patrząc na statystykę Meduzy (oznaczona zieloną ramką), ma ona 25% szczęścia. Oznacza to, że średnio co 4 atak będzie szczęśliwy.
« zobacz więcej »
artykuł gry Gorky 17 opublikowano 24.09.2017
autor: Rybku | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 4342 | komentarze: 4
Bossowie - LABORATORIUM (część 4)
Poprzednia część artykułu - bossowie w mieście

10) INCUBUS x2 (opcjonalnie)
  • życie - 150hp
  • pancerz - ciężki
  • odporności - na ogłuszenie, wabik, środki trujące, broń energetyczną
  • atak - 42-66hp x2 pole rażenia to 9 kratek (screen 1)

Oprócz Incubusów, do pokonania mamy 2 znane nam już Reverend Insecty. Mają po 80hp, ciężki pancerz i odporności na energię, ogłuszenie, niskie temperatury. Nie zadają jakichkolwiek obrażeń, ale zamrażają na 3 tury (screen 2) o czym pewnie już się przekonaliście
« zobacz więcej »
artykuł gry Gorky 17 opublikowano 21.09.2017
autor: Rybku | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 4532 | komentarze: 5
Bossowie - MIASTO (część 3)
Poprzednia część artykułu - bossowie w muzeum

7) PUPPET (opcjonalnie)
  • życie - 450hp
  • pancerz - ciężki
  • odporności - na ogień, na wabik
  • atak: 7hp jeśli stoimy na dole mapy, 30hp jeśli z boku bossa. Jedna kratka (screen)

Możemy tak pokierować zespołem, że w ogóle nie trafimy na Puppeta. A spotykamy go w mieście przechodząc pod kamienicą. Walka jest wyjątkowo prosta. Od razu ogłuszamy bossa paralizatorem i kierujemy cały zespół za jego plecy. Jeśli będziemy bić od frontu lub boku, zadamy śmiesznie małe obrażenia. Bijąc tył, zdecydowanie większe. Bardzo polecam skorzystanie z miotacza ciekłego azotu, a potem z karabinu jonowego - wyjątkowo skuteczne połączenie Uważamy tylko żeby nie zranić swojej grupy! Jedyną przeszkodą jest kiepski widok za tym co się dzieje za plecami bossa. Szkoda że nie da się obracać kamery. Całą walkę da się stoczyć w ciągu 8 tur, bez marnowania jakiejkolwiek amunicji.
« zobacz więcej »
artykuł gry Gorky 17 opublikowano 20.09.2017
autor: Rybku | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 4072 | komentarze: 3
Bossowie - MUZEUM (część 2)
Poprzednia część artykułu - bossowie w porcie

4) FATMAN
  • życie - 250hp
  • pancerz - ciężki
  • odporności - na prąd
  • atak - 37-41hp 2 jednostki (Obrazek)

Fatman to sympatycznie wyglądający boss, umilający nam czas, trąbiąc "wuwuzelą" A jeśli będzie miał okazję, potraktuje nas swoją strzelbą.
Potyczkę zaczynamy na dole planszy. Boss jest na samej górze i potrzebuje około 4 tur, żeby sprawić realne zagrożenie. Przez pierwsze 3 tury proponuje przesunąć oddział pod urządzenie przy torach, przypominające grill czy bojler - to będzie nasza zasłona. Po prawej stronie torów narażamy się na ostrzał Fatmana. W 4 turze, z prawej strony planszy, podejdą 3 houndy (40hp życia każdy). To tylko drobna komplikacja, której szybko się pozbędziemy. Jeśli jest taka potrzeba, przesuwamy oddział nieco na lewo, tak żeby żaden hound nas nie skrzywdził. Fatman powinien nam jeszcze nie zagrażać, jeśli jednak jest w zasięgu pistoletu na strzałki (zasięg to 3 kratki max), to ogłuszamy. Przy odrobinie szczęścia, podchodzące maluchy ustawią się tak, że podpalimy 2 na raz (obrazek) Ogień je strawi, więc zostawiamy je i skupiamy się na trzecim, a na końcu na Fatmanie, który powinien być ogłuszony. Proponuję żeby jeden żołnierz rzucił butelkę spirytusu w Fatmana, a inny członek strzelił z karabinu i tym samym podpalił drania. Jak tylko przestanie się palić - korzystamy z naładowanego miotacza ognia i nie pozwolimy wystygnąć potworowi. Warto stanąć za Fatmanem i bronią palną sprawnie uszczuplić poziom życia, a męki zakończyć bronią białą.
« zobacz więcej »
artykuł gry Gorky 17 opublikowano 18.09.2017
autor: Rybku | ocena: 8.3 | wyświetlenia: 4310 | komentarze: 5
Bossowie - PORT (część 1)
Chciałbym zamieścić tu parę słów na temat charakterystyki każdego bossa. Postaram się dodać również screeny. Temat może być źródłem spojlerów, więc do lektury zapraszam przede wszystkim osoby mające problemy ze szkaradami, oraz tych którzy chcieliby się może czegoś nowego dowiedzieć. Sam chętnie poczytam jak wy radzicie sobie z poszczególnymi monstrami

1) JUDGE
  • życie - 200hp
  • pancerz - średni
  • odporności - brak
  • atak - 35hp (sąsiednia jednostka) (obrazek)

« zobacz więcej »
artykuł gry Airline Tycoon opublikowano 15.10.2015
autor: ziemek8 | ocena: 7.5 | wyświetlenia: 9888 | komentarze: 0
Specjalne przedmioty w Airline Tycoon
Poza główną rozgrywką w Airline Tycoon można robić wiele różnych rzeczy, bardziej lub mniej związanych z zarządzaniem lotami, m.in. sabotować konkurentów, handlować akcjami swoimi i swoich konkurentów, kupować różnego rodzaju paliwo, wykupować reklamy by poprawić wizerunek swojej firmy, zatrudniać ochronę.
Na lotnisku można znaleźć wiele różnych przedmiotów, które mogą pomóc z niektórymi z powyższych aktywności. Jeżeli chcesz sam / sama odkryć wszystkie przedmioty i to do czego one służą nie czytaj dalej!
« zobacz więcej »
artykuł gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 08.01.2012
autor: Anelg | ocena: 8.0 | wyświetlenia: 19027 | komentarze: 6
Wojsko niezależne
Twoja armia – czy to grecka, czy atlantydzka – nie jest jedyną armią na świecie. Gdyby tak było, musiałaby mieć tylko funkcje reprezentacyjne.
Ten artykuł jest poświęcony właśnie tej oto reszcie, przez którą nieraz Twoja armia przestaje wylegiwać się w domach elity i rusza na bój.
Jeśli masz życzliwych sprzymierzeńców, ich armia – składająca się również z tego rodzaju żołnierzy – może pomagać Twoim własnym oddziałom w obronie miasta.
Zapewne wiesz, że wojska lądowe gracza mają trzy rodzaje jednostek. Pierwszym z nich jest grupa ochotnicza rekrutująca się z domów zwykłych. Jej przedstawiciele przedkładają walkę dystansową nad bezpośredni kontakt z przeciwnikiem i stanowią bardziej wsparcie niż właściwą armię. Dwa pozostałe rodzaje wywodzą się z domów elity i wymagają profesjonalnego uzbrojenia – to piechota i konnica.
« zobacz więcej »
artykuł gry Zeus Pan Olimpu opublikowano 19.06.2009
autor: MaciekZ | ocena: 7.0 | wyświetlenia: 15791 | komentarze: 2
Mała porada przy robieniu świątyń
Jeśli tworząc świątynię zapisujesz jej elementy kolumnami (tzn najpierw obiekty od góry do dołu znajdujące się w pierwszej kolumnie od lewej strony, potem druga kolumna itd.), a świątynia jest symetryczna wzdłuż linii pn-pd, można skrócić czas pracy niemal o połowę. Mianowicie robimy lewe pół świątyni, po czym kopiujemy je i wklejamy. Następnie zmieniamy numery kolumn we wklejonych kolumnach na odpowiednie numery. Przykład: jeśli mamy świątynie o szerokości 8, to tworzymy pierwsze 4 kolumny, następnie je duplikujemy, a we wklejonych kolumnach zmieniamy numer 4 na 5, 3 na 6, 2 na 7 i 1 na 8, ponieważ świątynia jest symetryczna i przykładowa kolumna 3 będzie identyczna jak kolumna 6. Oczywiście trzeba jeszcze potem dokonać pewnych zmian, jak np, usunięcie lub dodanie współrzędnych budynków, posągów i ołtarzy. Bądź zmiana rzeźb skierowanych na wschód, na rzeźby skierowane w stronę zachodnią. Wydaje się to może trochę zagmatwane, ale tak jest naprawdę szybciej. Szybciej zmienia się w kolumnie jej numer niż mozolnie patrzy na zmianę to na plan, to na ekran i wpisuje numerki obiektów, które powinny się w danym miejscu znajdować.
« zobacz więcej »
artykuł gry Cesarz: Narodziny Państwa Środka opublikowano 15.06.2009
autor: KajSztof | ocena: 3.0 | wyświetlenia: 20257 | komentarze: 6
[Solucja] Dynastia Shang
Początek Dynastii (Bo)
Cele:
- Minimum 600 ludzi w Duży dom
- Wyprodukować 12 skrzynie z ceramiką w ciągu roku
Możliwość produkcji:
- proso
- konopie
- dziczyzna
- glina
- ceramika
Budujemy osadę i dość szybko bierzemy się za produkcję ceramiki. Dopiero później rozbudujemy bardziej domki. Gdy będziesz miał/a wystarczająco ceramiki, prowadź dalej rozbudowę osiedla i spełnij wymagania.


Wzdłuż rzeki Wei (Baoji)
Cele:
- 4 partnerów handlowych
« zobacz więcej »
Strony: 1 2 3 4
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem